جرقه مامان و باباجرقه مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

Before you were conceived I wanted you...

--

1393/3/26 17:56
نویسنده : مامانِ جرقه
120 بازدید
اشتراک گذاری

کلا همیشه بدنت مقاوم باشه، هیچ وقت سرما نخوری و البته گاهی بخاطر همین سرمانخوردگی بترسی!! (آخه میگن سرماخوردگی چیز خوبیست!!) ولی هر 2 3 سال یه باری که سرما میخوری بترکون مریض میشی و میفتی و ... و عدل (!) اون سرماخوردگی الان درست توی 20 مین هفته ی بارداریت ( و برای دومین بار تو یه سال!! ) کااااااملا بدون دلیل برات اتفاق میفته و فقط به این فکر میکنی که این سرفه های خبیث به بلور تو دلت آسیب نرسونه :(((
خدایا جرقه مو به تو سپردم

25 خرداده صدام باز شده و سرفه نمیکنم اماااا هنوز گلوم متورمه و گوش چپم مثل گرفتگی تو جاده ی کوهستانی بسته س!! غمگین

دوباره رفتم پیش همون آقای دکتر با حوصله و ایشون باز با آرامش فرمودن که باید کلر فنیرامین رو بازم بخورم و کپسول سفکسیم 400 هم بهم دادن ، با سرچ نتیجه ای واسه این کپسول نیافتمخطا

میخوام زنگ بزنم به دکتر یزدی و ببینم چه کنمغمگین

از وقتی سرفه ها قطع شده منظم دارم تکوناتو حس میکنم عزیزم محبت بوس ممنوووونم از لگدهای جانانه ت بهم ! بغل

خدایا حکمتت رو شکر کلا تو عمرم هر صد سال یه بار مریض میشدماااا نمیدونم واقعا چرا الان باید مریض میشدم و اینم اینطوری؟!!!غمگین

قربوووونت برم پسرچه ی مامان که من هرمدل کاری که فکرشو نمیشه کرد تو بارداری انجام دادم خجالت زبان

قلبونت بشم صبورکم بوس محبت بوس

قربوووونت بشم همسرچه ی مهربونم که نذاشتی تو این مدت آب تو دلم تکون بخوره اما همه چی دست به دست هم داد تا حرص بخورم و گریه کنم! غمگینخطا

 

پ.ن: دکتر فرمودن بخورم سفکسیم رو

انشالله که دیگه خوب شم غمگین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)